livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Wednesday, November 08, 2006

Søvlnøs i Trondheim...

Det har vært ei lang natt, og nå må jeg finne på noe nytt med denne insomniaen. Den forstyrrer dagene mine så desperat.

Har tatt mine siste benzo-piller- de virker ikke likevel- gjør meg spill våken. Det samme med tankefeltterrapi, blir aldeles ikke søvnigere av det. Meditasjon er jeg rett og slett ikke god på, det er så fullt av tanker i hodet mitt. Avslapningscd-er har heller ikke fungert.

Så sitter jeg her da lys våken og blogger klokka 05.00. Forøvrig har jeg dratt på jobb, for jeg gadd ikke sitte hjemme når pc-en er ute av funksjon (avglemt regning).

Tenkte litt på psykomotorisk psykoterapi. Har noen erfaring fra det?
Gestaltterapi - hvem driver med det i Trondheim?

Jeg lever ellers ganske normalt. Jobber. Trener litt lite, men har hund, så jeg går tur. Er lit dårlig på detsosiale (jeg er så trøtt). Drikker litt rødvin i ny og ne.

Andre forslag mottas med takk og takk.

1 Comments:

  • At 6:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei!

    Jeg bor og jobber i Trondheim og er Gestaltterapeut. Så ikke din blogg før nå, så du har kanskje allerede etablert kontakt med noen andre. Mitt telefonnr: 915 60951.

     

Post a Comment

<< Home