livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Thursday, November 16, 2006

Det går seg til, men det går så forbanna trægt!

Ikke så mye å skrive hjem om egentlig. Labert sinn for tida, men prøver å tenke positivt. Skal til legen i morra. Ser ut til at jeg må ut i en eller annen form for gradert sykemelding igjen, men har det så helvetes travelt på jobb, Akk ja - jeg er jo ikke uunnværlig. Søvnen slår helt krøll på seg, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Trad. medisin virker ikke, så nå er jeg egentlig åpen for det meste (nesten...).

Skal søke om psykomotorisk fysioterapi, men de sa legen måtte skrive mer utfyllende henvisning om jeg skal ha noen sjanse til å komme inn på de første månedene. Jeg er så utålmodig, jeg vil at ting skal skje nå! Og da kommer frustrasjonen.

Hjemme har vi begynt med kvistlakken. Stor jobb med alt brystpanelet, så blir det ut og kjøpe maling. Noe lyst det er helt sikkert. Og halvblank panel på kjøkkenet (hvit?).

Er det lengselen etter hvite rom og hvite laken som gjør seg gjeldende (spooky).

Mari har fri i dag og er i full gang med lakkinga. Det blir et salig rot når bokhyller skal ryddes ut av og fjernes. Utrolig hvor mye rot en slik seksjon rommer. Så er kluet ikke bare å flytte på rotet, men faktisk rydde samtidig (Jada Hummelvold).

Oppussingslånet skulle være klart til i morra, så da blir det tur til Ikea (hvis jeg finner noen som kan kjøre).

Nå krever livet meg fullt og helt så avslutter her
Ingunn

0 Comments:

Post a Comment

<< Home